sâmbătă, 20 octombrie 2012

Fotografii noi





          
            Astazi am finalizat acoperisul clopotnitei si al lumanararului( partea de lemn )urmand ca in cel mai scurt timp sa acoperim si cu tabla si sa tencuim cladirile.
           Saptamana aceasta a fost cu incarcata de evenimente pentru parohia noastra. Miercuri au fost aduse cele doua cruci care vor impodobi clopotnita si lumanararul ambele fiind din inox la fel ca cele de pe biserica.         Joi am mutat clopotul in clopotnita cea noua iar vineri am achizitionat centrala termica pe lemene cu gazeificare care va incalzi biserica noua pe timpul iernii. 
        Tot vineri am savarsit Taina Sfantului Maslu impreuna cu Pr. Soptica Gheorghe, Pr. Ionut Cretu si Pr. Arosoaie Alin. La sfarsit am sfintit cele 2 cruci care au fost donate de familiile Gologan si Barboi. Multumim si pe aceasta cale tuturor personelor care s-au implica si se implica in continuare la aceasta ctitorie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu