marți, 13 martie 2012

Arca lui Noe

In anul 2012, vine Dumnezeu la Noe, care trăia liniștit, si-i zice:
- Noe, pământul s-a umplut de răutate și oamenii M-au uitat. Vreau sa-mi construiești o noua Arca, pentru ca Potopul va veni iar. Sa iei din fiecare specie cate un exemplar mascul și femela. Ai la dispoziție 6 luni de zile!
Dupa 6 luni se uita Dumnezeu pe pământ și-l vede pe Noe plângând în gradina.
- Noe !!! Sunt pe cale sa încep Potopul, unde este Arca ???
- Iartă-mă Doamne, dar lucrurile s-au mai schimbat intre timp... Am nevoie de autorizație de construcție. Ma tot cert cu un inspector, pentru un sistem antiincendiu, vecinii m-au dat în judecata pentru ca am încălcat planul de urbanism construind Arca în gradina mea și nu am respectat normele de înălțime.
Apoi compania de electricitate a cerut sa pun ipoteca pe Arca în vederea acoperirii costurilor de transport și de mutare a liniilor de înaltă tensiune ce trebuie date la o parte din calea Arcei pentru a fi lansata la apa. Degeaba le-am spus eu ca va veni marea la mine, ca nu m-au crezut.
Sa fac rost de lemn, a fost o alta problema. Este interzis sa tai lemn din pădurile învecinate deoarece acolo trăiește bufnita cu pete care-i o specie protejata. Am încercat sa-i conving pe ecologiști ca tai lemnul tocmai pentru a salva bufnita, dar nici n-au vrut sa stea de vorba cu mine. Când am început sa adun animalele, am fost dat în judecata de un grup de activiști pentru protecția animalelor. Ei susțineau ca țin animale sălbatice sechestrate împotriva voinței lor și de asemenea, au susținut ca sa pun atâtea animale într-un spațiu atât de mic, înseamnă cruzime asupra lor. Apoi Ministerul Mediului, au spus ca nu am voie sa construiesc Arca pana când reprezentanții lor nu fac un studiu de mediu și implicațiile pe care Potopul Tau le poate avea asupra mediului..
Inca am un proces în derulare cu Ministerul Muncii deoarece nu m-am hotărât cate minorități ale grupurilor etnice sa angajez pe șantier. Blocul Sindical nu ma lasă sa fiu ajutat de proprii copii la construcție deoarece aceștia nu fac parte din Sindicat și nu au certificare ISCIR pentru construcția de Arce.
Ca sa fie totul și mai rău, Fiscul mi-a confiscat toate posesiile , deoarece ei susțin ca vreau sa părăsesc tara cu specii de animale pe cale de dispariție.
Deci Doamne iartă-mă dar, îmi trebuie pe puțin 10 ani ca sa fac tot ce mi-ai zis!!
Dintr-o data cerul se lumina, norii dispărură, iar soarele aparu din nou strălucitor pe cer.
- Doamne, sa înțeleg ca nu ne mai distrugi lumea ?
- Nu, Noe, se pare ca mi-au luat-o alții înainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu