marți, 29 decembrie 2009

Cel mai frumos cadou de Crăciun !

Anul acesta, in a treia zi de Craciun, am avut onoarea sa-l primim pe P.S. Calinic in Parohia Loturi Enescu. Preasfintia sa a slujit Sfanta Liturghie cu bucurie in bisericuta modesta de la Loturi spunand ca nu este deloc modesta, ci "un spatiu liturgic deosebit ".
Vizita Preasfintiei Sale s-a datorat si faptului ca I.P.S. Teofan a numit un preot nou in acest satuc care de acum inainte va putea participa duminica de duminica la sfintele slujbe si nu doar ocazional.
Noul preot care a fost hirotonit chiar la aceasta Sf.Liturghie se numeste Pantiru Daniel.

La sfarsitul slujbei Pr. Protopop Stelian Ciurciun a spus cateva cuvinte despre viata Sf. Mc. Stefan, apoi am luat cuvantul si eu in calitate de preot care a suplinit aceasta parohie timp de 4 ani si am adus multumiri membrilor consililui parohial si comitetului pentru frumoasa colaborare din tot acest timp. Le-am multumit pentru ca m-au inteles ca nu am putut participa la toate slujbele intrucat aveam si Parohia Satu Nou si am promis ca ori de cate ori va fi nevoie voi fi alaturi de noul preot ales pentru a-l sprijini in activitatea sa preoteasca.

In incheiere a luat cuvantul si noul preot Daniel care a vorbit despre noua sa misiune in parohia care i-a fost incredintata spre pastorire.

Cred ca Liturghia arhieresca deosebita, hirotonia unui nou preot si numirea lui in cea de-a treia zi de Craciun au fost cel mai frumos cadou pentru acesti enoriasi din Loturi Enescu pe care i-am pastorit cu drag 4 ani de zile si care isi doreau din tot sufletul un preot doar al lor care sa savarsesca sfintele slujbe duminica de duminica si in orice sarbatoare cu cruce rosie.

Puteti vedea aici cateva fotografii din timpul Sf.Liturghii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu