duminică, 12 august 2012

Prima Liturghie

Astazi 12 august 2012 am slujit prima Sf. Liturghie in biserica cea noua a parohiei noastre. Momentul a fost unul inaltator si asteptat de peste 9 ani. Dimineata am savarsit slujba aghiezmei celei mici apoi am inceput utrenia si Sf . Liturghie la care am adaugat si rugaciunile de multumire pentru binefacerile pe care Dumnezeu le-a revarsat asupra acestei parohii si pentru darul de ploaie pe care l-am primit .  In evanghelia duminicii a-X-a dupa Rusalii care s-a citit astazi la Sf. Evanghelie Mantuitorul le spunea ucenicilor : "Adevarat graiesc voua: Daca veti avea credinta cit un graunte de mustar veti zice muntelui acestuia: Muta-te de aici dincolo, si se va muta; si nimic nu va fi voua cu neputinta "(Matei 17, 20). Astazi am fost martori la implinirea acestor cuvinte pentru ca numai datorita credintei enoriasilor acestei mici parohii a fost posibila ridicarea acestui sfant locas de inchinaciune. Speram ca Bunul Dumnezeu sa ne intareasca in credinta si pe viitor ca sa ajungem sa vedem biserica pictata si gata de sfintire. Numai prin credinta , rugaciune si post vom putea birui ispitele acestei lumi si vom lasa si urmasilor nostri un semn ca lucrurile spirituale sunt mai presus de cele pamantesti.

Acatistul de multumire "Slava lui Dumnezeu pentru toate"
   
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu